Кілька тижнів тому я почав грати зі своєю братом Destiny 2. Через тиждень ми купили пакет Forsaken і продовжили подорож і вчора досягли 650.
Ми мали дуже хороший час і насолоджувалися основним геймплеєм, але мали деякий відгук, який я хотів би сподіватися, що Bungie хоча б читає:
1. Чому майже все так приховано? Я повинен багато використовувати Google, щоб зрозуміти, що робить цей пункт або куди йти на пошуки, оскільки гра не говорить вам нічого. Коли ми робили кампанію, ми мали квест-маркери, які ми могли помітити на карті, але після цього ми отримали речі в інвентарі (якийсь час це витратний матеріал, інший - це переслідування, або суміш, як, наприклад, пропозиція Oracle, яка є витратною що знаходиться на вкладці переслідування ?!)
Тут немає жодної послідовності, мають всі квести в одному простому місці і принаймні краще вказують, куди йти або що робити.
2. Інша річ, яку ви хочете, це статистика, замість цього ви пишете такі речі, як "Трохи", "Розширені" тощо, і я не бачу причин. Єдиний stat я можу побачити на мойому характері є рухливість, resilience та відновлення але що 2 означає за винятком це є нижчий ніж 3.
3. Не всі користуються Crucible, не кладіть кращий грабіжник за PvP. (Я можу помилятися, але це враження, яке я отримав)
4. Не кожен любить стрибати головоломки, не ставити їх у кожне місто мрії і називати це викликом, тому що ви не можете турбуватися, щоб зробити що-небудь ще.
5. Видаліть поточну систему шейдерів і просто отримайте її, щоб я міг вибрати будь-який шейдер, який я придбав під час перевірки передач. І якщо у мене вже є шейдер, коли він падає, дайте мені проблиск / пил для нього безпосередньо, так що мені не потрібно робити додаткові кроки, щоб очистити простір.
6. Додайте функцію трансмога, як Diablo 3. Я не хочу виглядати нерозумно тільки тому, що це найкраща передача, яку я маю.
7. UI просто лайно, я отримую, що він працює на консолі, але на ПК це жахливо. І чому я не бачу свого здоров'я в пожежних куточках? Я можу приготувати цілющу гранату і кинути на них, як чернокниця, але як я знаю, коли їм це потрібно?
8. Skilltree також може потребувати вдосконалення 2019 року і фактично дозволить нам створювати збірки. Я бачив хороші приклади з інших людей.
9. Вона повинна відчувати себе корисним. Я отримую що це - довільний loot але коли роблю деякі довільні героїчні події та тільки отримуючі синій пункт та деякий glimmer тільки не відчувають право.
Я сподіваюся, що тепер все покращиться, коли ви вийдете з Activision і, можливо, маєте більше контролю над тим, що ви доставляєте. На бічній ноті я багато років працюю тестувальником програмного забезпечення, і я міг би бути трохи придиркою, тому що це моя професія
Vitlaiy сказал(а)
Спасибо за анализ игры так как про нее я услышал от вас и такой жанр игр мне нравится. Попробую потом поиграть и посмотреть что к чему.Вот только не знаю как будет себя вести видюха на этой игре.
А что будет с видюхой? Думаете слетит карта? Не вывезет? Она у Вас на сколько? Я вот играл в эту игру. У меня норм)))
mari сказал(а)
Спасибо за подробный анализ игры, теперь мне будет намного проще в ней разобраться. Я играю в нее 4 день но еще толком не чего нее поняла.Думаю теперь мне станет все понятно и ясно.
Привет, я играю в Destiny с тех пор, как вышла эта игра, и всегда было так сложно, что сложность является частью привлекательности игры, помимо ее характера и истории.